Wednesday

Godmorgon!

Usch har så himla ont imagen... När jag vaknade i morse så stängde jag av väckarklockan för att fortsätta sova och skippa skolan, men så vaknade jag upp efter någon timma igen ch då kom jag på att jag har nationella i engelska idag, muntligt också och det vill jag inte missa! Så jag fick tvinga mig upp ur sängen och fixa mig lite snabbt..
Får inte komma sent till det heller, vill inte missa instruktionerna blir så jobbigt då... Men börjar kl 10 och jag är redan klar så jag kan ta det lugnt nu. :)

Just det internetet på min bärbara dator funkade inte alls igår, och hade så himla ont i magen så orkade inte sitta vid den vanliga, såå det blev inget bloggande igår.. :/

Ha en fin dag sötnosar, puss på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0