Excuses...

Tjabbatjenahallåå!

Ett tag sen nu, men hela helgen var jag upptagen med lite mysigare grejer än bloggen, dålig ursäkt jag vet haha.
Veckan började bra med en till soldag, men har en känsla av att det här vädret kommer att försvinna lika snabbt som det kom.. Även idag blev det lunch ute på bryggan så himla mysigt att bara köpa take-away någonstans och ta med sig maten ut. Blev sushi idag, gott men började må illa av riset tillslut och klarade inte av att äta upp allt.

Efter skolan bar det av till valhalla, simmade 1 km sen tyckte jag att det fick räcka för var både hungrig och trött.. Men kändes hur som helst skönt att få träna lite i alla fall!

Många sköna soltimmar kommer spenderas på den här bryggan den här terminen!








Eftersom att det inte blev några inlägg under helgen så tänkte jag berätta lite kort om vad jag hade för mig då. :)

Fredag
Bio med tjejerna, såg Shopahlic som var okej men ingen superfilm enligt mig. Antagligen också eftersom att jag läste böckerna och  tycker att de är mycket bättre, förväntade mig mer helt enkelt..
Efter filmen promenerade vi halva vägen hem och Steffi sov över.

Lördag
Efter att ha vaknat till och fixat mig så bar det av till stan med Max, blev inga större köp.. Jeansleggings (antar att de redan är så uttjatade så jag känner att det inte behövs några bilder bilder haha) och strumpbyxor.
Sen åkte vi hem till mig. Max hjälpte mig med datan, vet inte vad jag hade gjort utan honom jag är nog den mest otekniska människan i hela världen!! Resten av kvällen blev det bara myspys. Just det.. prata aldrig med mig när jag halvsover man vet aldrig vad jag kan få för mig att säga hahaha...

Söndag
Som vanligt så blev det här en slappdag, mys framför film och ännu mer datafix!

Kommentarer
Postat av: malin

jahadu, instämmer verkligen !

2009-03-23 @ 21:58:07
URL: http://malinberggrens.blogg.se/
Postat av: Emelie

De e alltid så skönt o få träna!:D Man känner sej så duktig efteråt haha:D

2009-03-24 @ 18:39:39
URL: http://elmoo.bloggspace.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0