Good night!

Jaa ni, jag har haft en riktigt underbar kväll med täppt näsa och massa hostattacker, mår bara piss just nu.. Vill ju inte vara sjuk, mitt immunförsvar fungerar verkligen inte som det ska blir sjuk nästan hela tiden!
Inget bra finns det på tv heller, kollar på Miami Vice nu men den är väl sådär så får väl se ifall jag orkar se hela ens...

Ska försöka lägga mig tidigt idag så att jag är lite mer utvilad imon, ska gå till skolan även ifall jag mår så här, har nämligen kemi då och jag vill INTE missa den lektionen för kommer ligga efter så mycket sen. Jag blir helt enkelt tvungen att genomlida skoldagen, har bara två lektioner som tur vara i alla fall så såå svårt kan det ju inte vara heller..



Mamma gav mig en liten "må-bättre-present" haha!
Hon är söt hon!

Kommentarer
Postat av: Marielle

Idag har du chansen att vinna ett presentkort till ett värde av 500kr!



Kramar från mig :-)

2009-03-13 @ 18:59:46
URL: http://marielletorgersson.blogg.se/
Postat av: Emelie

Jag hoppas du kan vila upp dej nu under helgen fan .. :)

Vicket gulligt halsband!:D (om de va ett halsband hahha ... :P )

2009-03-13 @ 22:09:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0