Bio med M!

Hoppas ni haft en underbar dag, för det har jag i alla fall!
Efter en kort skoldag, så åkte jag och träffade Max, vi skulle till stan och kolla på några grejer. När vi var klara så åkte jag hem och jobbade på min insändare som ska vara klar tills imon, och efter deet så träffade jag M för att gå på bio med henne. Haft fullt upp helt enkelt, men hade ingenting emot det för allt var jätteskoj! (Förutom insändardelen då haha...)

Såg Valkyria förresten, äntligen säger jag bara! Både jag och M har velat se den hur länge som helst nu men det har liksom aldrig blivit av... Hur som helst så var den verkligen jätte bra, fast man blev lite förvirrad lite här och där i filmen och man vet ju att Hitler inte dog så så man förstår ju att de kommer att misslyckas.. Men den är ändå verkligen sevärd, se den!

Just det vi fick tillbaka våra fysikprov idag, hade poängen som krävdes för MVG men 2 MVG poäng fattades, lite surt men det kommer fler fysikprov det här var bara vårt första...

Kanske skriver något lite senare, nu måste jag göra klart min insändare!

Kommentarer
Postat av: Maria Jalkestedt

hihi det var kul :D

2009-03-12 @ 17:48:09
URL: http://mariajalkestedts.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0