Usch på torr hy!


Hejsan, äntligen hemma!

Nationella gick bra, känns som det i alla fall sen får vi väl se vad läraren tyckte. :) Vi skulle diskutera ett ämne två och två i ungefär en kvart, vi höll på i en halvtimma och hade ännu mer att säga när läraren tyckte att det räckte..  Och jag som trodde att vi skulle vara svårt att få ihop en kvart haha!

Idag kunde vi prova och beställa skoltröjor, men självklart så hann jag inte göra det så det får fixas på fredag istället.
Har ändå inte riktigt bestämt mig för vilka färger jag ska köpa.. Svart?Rosa? Eller båda kanske... :/ 






Resten utav min dag ser ut ungfär så här:


- Träna! ( Gym eller springa ute)

- Solarium

- Lägga på en ansiktsmask (min hy blir så himla torr när det är så här kallt ute.. :/ )
 och fixa naglarna (ser ju förjävligt ut med avskavt nagellack överallt!)

- Fixa klart fysiklabben

- Kl 21.00 Greys Anatomy!


Oj det var rätt så mycket ändå när skrev upp det haha...  Bäst att jag börjar nu!

Kiss kiss! <3







 


Kommentarer
Postat av: Nikolina

åh tack sötnos :) ja det gör jag, fast är inte så jätte duktig om jag inte får lite hjälp förståss haha :D

2009-03-25 @ 19:33:16
URL: http://mjaubaby.blogg.se/
Postat av: angelica

fin outfit !

2009-03-25 @ 20:49:59
URL: http://angelicajarleros.blogg.se/
Postat av: Emelie

Oh shit va mycket o göra haha hann du med allt så eru riktigt duktig:O:D

Fan, alla tränar hela tiden, ni ger mej dåligt samvete haha !

2009-03-25 @ 22:01:22
URL: http://elmoo.bloggspace.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0