Utkast: Hallå snyggingar! ...

Hallå snyggingar!

Blev en riktigt lång dag! Hade en jäkligt lång håltimma på ungefär 5 timmar också.. Då åkte jag och Jess in till stan, blev lunch på Paprika och sen kollade vi på när folk dansade, popping, crumping, samba, salsa och lite annat fick vi se.
Där träffade man på Maria, Aff, Ida.. och lite senare även Siran. :)

Efter det Blev det schillerska för mig, och där träffade man på lite gamla skolkompisar också!
Sen var det dags att åka för att möta upp Emelie, vi skulle till kommunsfullmäktige för att göra en uppgift vi hade fått på samhällen... Guud så tråkigt det var där! Fast det är klart jag och Emelie lyckades ha lite skoj ändå haha...

Har inte så mycket plugg nu innan lovet alls fakitskt, bara lite smågrejer:

- Fysiklabben ska göras klart
- Idrottsprov
- Svenska grammatikprov

Som sagt var inte så farligt... Men efter lovet så har dom pressat in så himla mycket, då jävlar måste jag bli en liten pluggis! Haha :(


Kommentarer
Postat av: Emelie

Aa efter lovet blir de fan inget kul=(

Haha Jörgen haha :D

2009-03-26 @ 22:22:53
URL: http://elmoo.bloggspace.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0