Mr Manson

Vi i Göteborg har en riktigt het konsertsommar framför oss, flera bra artister som kommer hit nu i år.
Allra bäst är ju det att mr Marilyn Manson kommer såklart!
De bästa som kommer hit, enligt mig:

11 Maj  - Beyonce (Scandinavium)
21 Juni - AC/DC (Ullevi)
26 Juni - Metaltown (Frihamnspiren) Det är dit Manson kommer!
31 Juli - U2 (Ullevi)
8 & 9 Augusti - Madonna (Ullevi)

Metaltown måste jag helt klart till, hoppas bara det inte krockar med någonting annat, sen får jag se ifall det blir någon/några fler. Vi får hoppas att det blir lite fint sommarväder här också, hur kul är det liksom att hoppa runt när det spöregnar...

Kommentarer
Postat av: Maria Jalkestedt

21 Juni - AC/DC (Ullevi)

26 Juni - Metaltown (Frihamnspiren) Det är dit Manson kommer!

31 Juli - U2 (Ullevi)



Jag. måste. gå. Måste. pumpa. pappa. på. pengar. :(:(

2009-03-12 @ 15:01:39
URL: http://mariajalkestedts.blogg.se/
Postat av: Maria Jalkestedt

nej men han kommer på lördag eller söndag (6)

2009-03-12 @ 16:57:39
URL: http://mariajalkestedts.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0