Bon jour!

Bon jour! Eller bon soir ska det kanske vara nu haha...
Sov som sagt var hos Maria idag, vi gick nog och la oss runt 4 tiden tror jag och vaknade redan vid 11, så är sådär lite lagom seg och trött just nu. Hann äta lite frukost och sen var vi tvungna att gå, jag skulle hem och plugga på inför franska provet imon och Maria skulle till Josephine.

Det där franskapluggandet går inte alls så värst bra, jobbigt värre är det faktiskt med all där den konstiga grammaiken.  Har även blivit lite småsjuk vilket bara gör mig extra trög och får det att gå ännu segare. Känns så himla skönt att jag inte forsätter med steg 4 nästa år!

Blev bara ett kort och tråkigt inlägg nu, och det blir nog inga fler idag heller. Blir bara pluggpluggplugg resten utav kvällen!

Lots of kisses till alla! <3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0