Soffpotatis

Hejsan !
Har vart riktigt dålig på uppdateringar, men har vart så seg att det till och med var ansträngande att bara skriva..
Idag har jag inte gjort någonting alls bara slappat framför The hills och tagit ett varmt bad, mår lite bättre efter all vila nu i alla fall.

Nu ska jag nog fixa ihop någongting att äta, sen hade jag tänkt få lite plugg gjort men får se hur det blir med det..
Blir nog filmkväll senare, någon som har en bra film att tipsa om? :)





Igår var det, som nog alla vet , fredagen den 13:de och med tanke på att jag nog är världens mest klumpiga och otursamma människa så var det ett mirakel att jag klararde mig igenom gårdagen!

Men så klart lyckades jag ändå dra på mig lite lite otur..

- Råkade lägga handen på en varm spisplatta (men tog bort den snabbt så brände mig inte så jättemycket)
- Var med om en pinsam liten incident inne på apoteket haha
- Blev sprayad med en air-freshener i ansiktet


Och det var allt, inte så farligt!

Ha en underbar kväll, uppdaterar härifrån soffan senare ikväll! <3

Kommentarer
Postat av: Emelie

Eru fortfarande inte bra?:(

Oh shit, hur mkt brände du dej då?:O

2009-03-14 @ 19:28:41
URL: http://elmoo.bloggspace.se
Postat av: Veronika

Nä, men det är bättre :)

Haha inte så mycket, blev bara en liten blåsa :P

2009-03-14 @ 19:54:20
URL: http://nickyk.blogg.se/
Postat av: Maria Jalkestedt

vad hände på apoteket? :D

2009-03-15 @ 00:35:31
URL: http://mariajalkestedts.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0