Sick buhuu

Skoldagen gick rätt så snabbt, hade en låång håltimme på tre och en halv timme men den var inte alls lika seg som den brukar vara för jag drog till gymmet med tjejerna under håltimman. Kändes skönt att träna, det tråkiga är väl det att jag redan innan träningen var lite småsjuk och nu har det blivit värre, känner mig varm och lite snurrig...

Kvällen ska jag nog tillbringa framför tvn, fast torsdagar är tråkiga tvdagar kommer ingenting bra på alls, så sätter kanske på en film istället. Blir en stor kopp te för halsen också, har så himla ont och låter väldigt manlig haha... Får hostattacker hela tiden också, otroligt jobbigt när man sitter på bussen eller så för då försöker man bara dämpa det och då blir det bara ännu värre!

Hoppas ni har en finfin kväll i alla fall! <3

Som sagt var så känner jag mig lite febrig, det är därför jag är lite röd haha!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0