Sanningens ögonblick

Blev en slappdag framför The hills, One tree hill och Gossip girl. Min syskon är så himla söta, ibland åtmindstonde, de hade bakat en kaka med massa choklad i hur god som helst blev den, älskar ju choklad, fast vem gör inte det förresten!
Känner att jag nästan är frisk nu, bara halsen som krånglar men det kommer den väl göra ett tag till.
Imon blir det simning med tjejerna efter skolan, känner verkligen att jag behöver det efter alla slappdagar!

Senare ikväll  runt kl 9 tror jag, kommer sanningens ögonblick och det får man ju inte missa! Förstår mig inte på personerna som går med i det och sätter relationer med vänner, familj och pojkvän/flickvän på spel. Tänka sig vad mycket pengar och uppmärksamhet kan göra egentligen...
Men men, det är hur som helst kul att se på!

Nu ska jag leta fram någon bikini och packa ner den så att jag inte glömmer bort det när jag morgonstressar imon!


Bad påminner mig om sommaren på Orust! I miss boohoo!

Kommentarer
Postat av: Nikolina

tack så jätte mycket sötnos! vilken fin bild :D

2009-03-15 @ 21:08:39
URL: http://mjaubaby.blogg.se/
Postat av: Maria Jalkestedt

hihi saknar dig sötis

2009-03-16 @ 13:49:30
URL: http://mariajalkestedts.blogg.se/
Postat av: Mila

Nej, det är verkligen sjukt mycket man sätter på spel :S Men programet går ju vidare så det måste ju finnas ganska många knäppisar där ute som ställer upp.

2009-03-16 @ 16:35:33
URL: http://schoney.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0