Monday!

Hej på er!
Har precis ätit middag, mamma var så gullig och gjorde lasagne, mums!
Dagen gick snabbt och franskaprovet som jag skrev om igår var inte så jätte svårt, det svåraste var väl det att man skulle skriva en sammanfattning av en fransk text på franska men det gick rätt så bra tror jag.

Idag när vi hade klassråd pratade vi om att vi kanske skulle kunna åka på någon sorts klassresa, det måste vara något som har med studierna att göra ifall skolan ska betala för det. Så nu är det bara att komma på något bra ställe att åka till, någon som har några bra ideer kanske? :)

Efter skolan blev det en snabbis på stan, köpte en söt skjorta och ett snyggt nitarmband, men bilder på det kommer senare eftersom att min kamera ligger hos maria just nu. Glömde både den och mitt smink när jag sov över där i lördags, så himla likt mig, alltid lika glömsk haha... Så nu ska jag springa ner dit innan jag fastnar här hemme helt och hållet!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0