Happy happy happy!

God  morgon!

När jag satt och åt frukost för en stund sen så satt jag och bläddrade igenom tidningen snabbt och gissa vad jag hittade där? Joo att Marilyn Manson ska spela i frihamnspiren nu i sommar, är det inte underbart?! Älskar många utav hans låtar, jag ska verkligen dit!
Är på toppenhumör just nu och absolut ingen kan förstöra det!

Anyway, jag bestämde mig för att skippa svenska idag, vi skulle ändå bara skriva på våra insändare så tänkte att jag lika väl kunde göra det här hemma. Så börjar med idrott, vi ska vara på valhalla och simma idag, blir nog skoj.

Vagnen går om 10 min så borde nog börja samla ihop mina grejer så att jag inte missar den.
Ha en bra dag nu allihopa!




Kommentarer
Postat av: Maria Jalkestedt

wihuu! keep up your happiness :D<3



ses ikväll :) jag kommer förbi en stund =)

2009-03-10 @ 14:41:36
URL: http://mariajalkestedts.blogg.se/
Postat av: Don

japp! :) i din parallell-klass ;)

2009-03-10 @ 23:03:15
URL: http://donlyy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0