Dagens shopping

Som jag sa förut så var jag i stan en liten stund förut, skulle egentligen hitta en ny mascara då jag har tröttnat på min. Men det blev lite annan småshopping istället.
Tycker att det är ursnyggt med skjortor men passar aldrig i några, de ser bara ut som nattlinnen på mig och är alltid för långa eller korta, men idag lyckades jag hitta en som var helt perfekt!
Och nitarbandet är bara för snyggt, det var Maria som tipsade om det förresten. ( Blir nog lite snyggare med svarta naglar istället för rosa bara hehe)


Det fick bli en rosa, fast den är lite mörkare i verkligheten... (Gina Tricot)


Älskar det, säger jag bara! (Bik Bok)

Kommentarer
Postat av: Don

diggar bloggen (y)

2009-03-09 @ 21:15:57
URL: http://donlyy.blogg.se/
Postat av: Emelie

Aha va de den skjortan du hade ida? Ja sa aldrig de, men den e skitfin:D och passar dej mkt bra:D

2009-03-12 @ 22:15:47
Postat av: Veronika

Aa det var den, tack! :D

2009-03-12 @ 22:20:43
URL: http://nickyk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0