Brrr!

Uush jag hatar det här vädret med all snö, bara kallt och blött! När det är vinter här borde man ta och flytta utomlands för stunden...
Har vart en rätt tråkig dag än så länge, höjdpunkten var väl att Max kom hit en stund innan sin träning.
Seg som jag är orkar jag inte göra någonting särkilt idag heller, känner mig fortfarande lite varm och småsjuk så mår nog bra av lite extra vila för en gångs skull..

Såå för mig blir det nog en till tvkväll och massor med te!

Hej så länge! <3

I Italien var det ju kul med snö, men det var då.. Nu vill jag bara ha sol och värme!

Kommentarer
Postat av: Maria Jalkestedt

V, varför svarar du inte på mobilen ? :(

2009-03-14 @ 15:09:57
URL: http://mariajalkestedts.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0