090311

Sovit sött?
Det har  jag gjort i alla fall, försov mig dessutom så missade franskan och idag så har vi ingen engelska vilket beryder att jag börjar först efter lunch vid 1 tiden, skönt!

Igår blev det kanske inte så många inlägg men hade helt enkelt inte någon tid för det. Direkt efter skolan träffade jag Max, vi kollade på film och hade det hur mysigt som helst, när han hade gått var jag tvungen att sätta igång med franskaläxan, den höll jag på med tills ungefär kl 1... Så ni kanske förstår att jag var rätt så trött efter det och däckade nästan på direkten...

Ska börja fixa mig lite smått nu, så att jag inte behöver stressa sen och kommer i tid för en gångs skull, fast aa egentligen så är jag redan sen haha.. men i tid till nästa lektion i alla fall!

Kisses to you!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Hahah så likt dej:D

2009-03-12 @ 22:17:23
Postat av: Emelie

Mitt inlägg... :P

2009-03-12 @ 22:17:42
Postat av: Veronika

Hahahaha visst är det :D

2009-03-12 @ 22:19:17
URL: http://nickyk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0