Onsdag

Godmorgon, guess what?

Lyckades försova mig vaknade precis.. När väckarklockan ringde kl 6 så skulle jag bara sätta fram den en kvart men på något sätt så lyckades jag skriva in 03:03 hmm hur lyckas jag?
Var tvungen att springa till datan på direkten för att anmäla frånavaro (man måste göra det innan kl 12), inte för att jag har så hög frånvaro ändå men kan ju kanske vara bra ändå.. Struntar i att åka till skolan nu kommer kanske hinna till en lektion så kan lika väl stanna hemma och plugga.
Idag ser min dag ut så här:

- Kemiplugg
- Kemiplugg
- Kemiplugg
- Lämna tillbaka ett par skor
- Kemiplugg
- Kemiplugg
- Kemiplugg
- Greys ?
- KEMIPLUGG!

Kul vah?
Nej nu ska jag gå och sova en liten liten stund till innan jag sätter igång med pluggandet!

Kisses! <3

Kommentarer
Postat av: Maria Jalkestedt

hihi nej stackarn :(:( massa kemi :(

2009-04-22 @ 14:54:08
URL: http://mariajalkestedts.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0